Marked for Musikk for tredje gang

img_486.jpg
img_486.jpg
10.10.2012 Egil Hofsli (tekst)
Del på:

Marked for Musikk for tredje gang

LARVIK: For tredje gang arrangeres Marked for Musikk i Larvik. En nasjonal visningsarena for musikkproduksjoner rettet mot barn og unge, hvor også kulturskoleansatte kan ha noe å hente.

 

Marked for Musikk 2012 arrangeres 13.-15. november. Med Bølgen kulturhus, Sliperiet og Farris Bad i Larvik. Årets program kan vise til stor spennvidde og mangfold. Fra danske Body Rhythm Factory for barneskolen til Pitsj for videregående skoler; Dark side of the wall for ungdomskolen og Peter og ulven for barnehage.

 

Nytt av året er programposten Uhørt! Her vises fem ulike programforslag under utvikling samt korte faglige innlegg. Som programleder for Uhørt-sesjonene stiller Guttorm Andreasen; musikkjournalist kjent blant annet som DJ99 og programleder i NRK.

 

En rekke artister vil bidra under årets marked med til sammen hele 35 visninger.

 

Marked for Musikk er en nasjonal visningsarena for musikkproduksjoner rettet mot barn og unge og en kompetansearena med faglige input knyttet til segmentert musikkformidling. Og det er en markedsplass for kjøp og salg av konserter / produksjoner tilrettelagt for målgruppen og ikke minst en møteplass for aktører med interesse for feltet.

 

Marked for Musikk henvender seg til konsertarrangører, kulturhus, festivaler, musikkprodusenter, turnékoordinatorer og andre aktører i skolekonsertordningen, DKS-nettverket, høgskoler og universiteter, profesjonelle orkestre og korps, samt aktuelle samarbeidspartnere i utlandet.

 

Marked for Musikk er et samarbeidsprosjekt mellom Vestfold fylkeskommune, Rikskonsertene, Larvik kommune og Vestfoldfestspillene(prosjektledelse).

 

For ytterligere opplysninger: markedformusikk.no

 

Les flere nyheter!